در حال بارگذاری...

خدمات دیجی مارکتینگ

ارسال شده در توسط مدیر
دیجی مارکتینگ | سرویس ها

طراحی وبسیات

تیم دیجی مارکتینگ با بهره گیری از امکانات بروز در حوره طراحی نرم افزار های تحت وب و بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته از کارفرما، با طراحی یک وبسایت حرفه ای، شما را یک قدم به هدف گذاریتان در بازاریابی دیجیتال نزدیکتر میکند.

سئوی حرفه ای وبسایت

امروزه موتور های جستجو حکم یک بازار پر مخاطب و وبسایت ها چون غرفه هایی در این بازار هستند. مطمئنا در این بازار کسانی موفق تر هستند که با بهترین برنامه و بیشترین تلاش غرفه های ابتدایی را داشته باشند. بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو یک مهارت است که دیجی مارکتینگ این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد.

تولید محتوای اصولی

نگارش یک محتوای دیجیتال با نگارش یک کتاب یا مقاله متفاوت است. اینکه موتور های جستجو با چه قواعدی مطالب را مورد بررسی قرار میدهند نیاز به دانشی دارد که دیجی مارکتینگ بر اساس این قواعد محتوای اصولی را برای موتورهای جستجو ایجاد خواهند کرد.

مدیریت کمپین های تبلیغاتی

استفاده از کمپین های تبلیغاتی یکی از مراحل افزایش مخاطب در بازاریابی دیجیتال است. کمپین های کلیکی، تبلیغات در سایت های مناسب و … و مدیریت آنها نیاز به تجربه زیادی دارد که دیجی مارکتینگ این تجربه را در اختیار شما قرار میدهد.

ابزارهای مدیریت موتور های جستجو

برای بررسی روند پیشرفت و پیدا کردن نقاط قوت و ضعف کسب وکار آنلاین خود نیاز به ابزارهایی مثل GoogleAnalytic ، GoggleWebmaster و … دارید که اطلاعات کاملی از روند بازاریابی دیجیتال را برای شما فراهم میکند.

 بازاریابی ایمیل

ارسال ایمیل هدفمند میتواند به افزایش مخاطب شما کمک زیادی کند، امروزه ایمیل بیشترین سهم را در بازاریابی دیجیتال دارد و همه کسانی که در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی حضور دارند ایمیل دارند که نشان از اهمیت بازاریابی در این قسمت دارد.

بازاریابی موبایل و SMS

پیامک های تبلیغاتی مناسب و هدفمند مخاطبان زیادی را برای کسب و کار شما به وجود خواهد آورد، شما باید بدانید از چه اصولی در ارسال پیامک برای مخاطبان هدف خود استفاده کنید.

مدیریت شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی زیادی هستند که کاربران آنها میتوانند مشتریان شما در کسب و کارتان باشند، کافیست مناسبترین شبکه اجتماعی را برای کسب و کارتان بشناسید و از قابلیت های آن برا جذب مخاطب استفاده کنید.