میکروسایت ها میتوانند در حضور دیجیتال شما در سال 2019 انقلابی به جود آورند

  • admin
  • دی 28, 1397
  • بدون دیدگاه

فهم کلیدی در مورد آزمایشات، با ساخت یک میکروسایت (microsite) و اطمینان از عملکرد آن، باعث موفقیت بیشتر میشود. بهترین موارد استفاده از آن چیست و اندازه گیری های آن چگونه است؟

آزمایشات کلید نوآوری هستند. با این حال چون اینکار ممکن است منجر به تغییرات زیاد در وبسایت ها شود، بسیاری از برند ها در اینکار محتاط هستند. اما در سال جدید امکانات جدید و ساختارهای خیلی خاص از میکروسایت ها که یک راه سریع و نسبتا آسان برای ایجاد محتوا حول ساخت محصول، حوادث پیش رو و تست های ساده است، راهی برای دسترسی به مخاطبان جدید ارائه شده است.

مایکروسایت
مایکروسایت

میکروسایت ها هاب های محتوا هستند که با انواع مختلف محتوا متناسبند

میکروسایت ها یک قطعه محتوای برند شده هستند که در خارج از URL وبسایت قرار دارند، اما بعضی اوقات میتوانند در Sub Domain وبسایت اصلی قرار داده شوند.

شرکت ها از میکروسایت ها برای تست محتوای جدید یا پیشبرد کمپین های متمرکز استفاده میکنند. اغلب میکروسایت ها با اهداف بسیار خاصی ایجاد می شوند. برای مثال وقتی برند ها میخواهند یک محتوای جدید را تولید کنند ولی نمیخواهند که این محتوای روی سایت اصلی تاثیر بگذارد از مایکروسایت ها استفاده میکنند. میکروسایت ها زمان ثابتی دارند و عمرشان کوتاه است. بنابراین شرکت ها مایکروسایت ها را راه اندازی میکنند، اجازه میدهند اجرا شوند و بعد آن را پایین می آورند.

هرچند میکروسایت ها اغلب با کمپین های کوتاه مدت مرتبط هستند، ولی میتوانند برای ارائه اطلاعات، بازی ها، بلاگ ها و رویدادها هم ایده آل باشند.

خب چرا میکروسایت؟ چرا لندینگ پیج نه؟

صفحات فرود برای دسترسی سریع مخاطبان برای انجام اقدامات سریع و خاص هستند. اما اگر شما میخواهید مخاطبانتان مدت زمان طولانی با محتوای شما درگیر باشند میکروسایت راه حل بهتری است.

صفحات فرود یک نمایش سریع هستند. بازدیدکنندگان با این هدف به این صفحات فرستاده میشوند تا فرم ها را پر کنند و به جلو بروند. برای میکروسایت هدف هم تعامل و هم عمل است، شما میخواهید سطحی از وابستگی به برند را به وجود بیاورید. هدف شما در میکروسایت ها این نیست که سریعا به صفحه مورد نظر برسید و کار را انجام دهید. ” این تفاوت اصلی میکروسایت ها است “.

ساخت یک میکروسایت به معنی راه اندازی سریع تر کمپین ها است

استفاده از میکروسایت در استراتژی بازاریابی به معنی استفاده از تجارب مشتریان برای مخاطبان با سرعت بیشتر و بدون نیاز به IT است. درحالی که افزودن یک محتوا به وبسایت ممکن است ماه ها یا سال ها طول بکشد، استفاده از میکروسایت ها کار را بسیار سریع تر می کند.

شما برای ساخت یک مایکروسایت نیاز به ماه ها زمان ندارید. و خیلی سریع به مزایای قابل توجهی خواهید رسید.

در اهداف بازاریابی نیاز به استفاده از یک میکروسایت موثر و جذاب، یک هدف مشخص است.

مهمترین چیز داشتن یک هدف مشخص است. مطمئن باشید مخاطبان هدف خوبی را مشخص کرده اید. با داشتن تمرکز روی چیزهایی که در سایت ضروری نیست، میتوانید روی مواردی که باعث تعامل و ایجاد انگیزه برای مردم میشود متمرکز شوید.

مطمئن شوید که میکروسایت شما تبدیل کننده است

وقتی که نوبت اندازه گیری موفقیت میکروسایت میرسد، تبدیل ها کلیدی هستند.

معیارهای کلیدی چیزهایی شبیه تبدیل ها هستند. هدف اول باید تعامل با مشتری باشد تا آنها اقدام خاصی را انجام دهند. این تعامل هرچه که باشد، از دیدن یک عکس تا پرکردن یک فرم.

هرچند افزایش ترافیک سایت مهم است، ولی اگر بازدید کنندگان اقدامی را درسایت انجام ندهند که شما را به اهدافتان برساند، میبایست تغییراتی را در استراتژی میکروسایت خود انجام دهید.

اولین کار بدون شک مقایسه انتظاراتتان با تبدیل هاست. و البته این یه نقطه مهم برای تعیین موفقیت سایت شماست. اگر هدف شما این بوده که هزار نفر در نظر سنجی شما شرکت کنند و در عوض 10 هزار نفر شرکت کنند این یک موفقیت بزرگ است ولی اگر فقط 10 نفر شرکت کنند شما موفقیتی نخواهید داشت حتی اگر بازدید کنندگان 1ساعت در سایت حضور داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code